Hos Vestergaard Huse bygger vi hjem, der er skabt til at holde. Selvom vi bygger med stor omtanke og i materialer af solid kvalitet, arbejder vi også med levende materialer, der kan give sig over tid. Det betyder, at der indimellem vil opstå forhold, som kræver vores opmærksomhed – og det er helt naturligt i et nybygget hjem.
Efter 1-års gennemgang med byggelederen overgår alle fremtidige henvendelser til vores serviceafdeling. På denne side kan du nemt registrere en reklamation, hvis der er behov for det. For at sikre den bedst mulige og mest effektive behandling, opfordrer vi til, at du udfylder én samlet formular med alle de reklamationstyper, du end måtte have på huset. Dette sparer tid og gør processen smidigere for både dig og os.
Når du har udfyldt og indsendt formularen, vil vores serviceafdeling modtage din henvendelse, hvor de tager en vurdering af reklamationen, og hvad der skal ske. Har du spørgsmål eller brug for hjælp undervejs, kan du altid ringe eller sende os en mail.